Baksmälla

Så var då denna fantastiska tillställning kallad Uppsala Reggae Festival över. Snacka om att tomheten är total. Det är aldrig längre till nästa festival än precis i dagarna efteråt. Man känner sig verkligen kluven eftersom man å ena sidan har fina färska minnen av de senaste dagarna samtidigt som jag nog inte är ensam om att få en aningens vemodig känsla. Denna vecka är nog den vecka då jag som allra ivrigast ger mig ut på jakt efter potentiella klubbar, konserter eller liknande som ska kunna fylla tomrummet.
Jag tillhör ju skaran som kan få ganska kraftig söndagsångest, vilket jag med tiden fått lära mig att leva med som ett obligatoriskt inslag på veckan oavsett om jag har varit ute dagen innan eller inte. Det är något som jag försöker jobba på, att göra en tavla underlättar alltid. Men i väntan på nya kreationer får ni hålla till godo med denna från tidigare i somras föreställande.... hrm... ja just det... Bob Marley. Om du tycker den är tillräckligt snygg för att pryda din vägg är det bara att flika in en kommentar!



Snipp snapp snut
låt aldrig elden brinna ut!

Kommentarer
Postat av: Amiyak

Gud vad duktig du är!!



Om det nu är du som har gjort tavlorna??



Keep up the god work:) Skulle verkligen vilja se dig göra en liknande på tex Mahatma Ghandi eller Nelson Mandela??

2008-09-13 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0