Första trycket

Här har ni första t-shirttrycket från moi. Den är verkligen inte purfärsk i och för sig. Jag har hunnit med att använda den till "äcklighet", tvätta den och nu återigen använt den till "äcklighet" så den är ju aningen skrynklig men annars är jag sjukt nöjd med den svarta nyansen som ger en schysst vintagekänsla och eftersom den inte blektes så mycket i första tvätten talar allt för att bleknandet kommer ske i väldigt maklig takt.
Observera att jag i och med valet av just motivet Tupac Amaru Shakur inte tar någon som helst ställning i den väldigt haussade motsättningen Tupac vs Christopher Wallace aka Biggie Smalls aka Notorious BIG. Något jag egentligen tycker man inte behöver göra bland annat med tanke på att beefen var överdriven och uppblåst till alldeles abnormt stora proportioner i onödan av massmedia. Bara för det tror jag att mitt nästa t-shirtmotiv ska bli Biggie! Skulle ni va sugna går den att beställa för 250 bagis, bara att lägga en kommentar så löser vi det. Du kommer garanterat va hyfsat ensam om just detta Tupac-motiv.



Som en hyllning till dessa två avlidna storheter, postar jag denna låt som släpptes efter de bägges död.



Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0