Here we go!

Så har jag då äntligen fått fingrarna ur och börjat blogga. Jag måste i och för sig förtydliga att jag inte haft något sug efter att uttrycka mig genom en massa inlägg utan denna blogg skapar jag först och främst som ett exponeringsforum för mina tavlor. Sedan kanske jag kommer flika in ett och annat övrigt inlägg för den nyfikne att kika närmare på.
Om du hittar något kul och blir intresserad lyssnar jag gärna.
Jag ska inte va för pretto med något första mastodontinlägg, dessutom är jag aningen för rastlös för att sitta så gräsligt mycket längre vid burken. Ärligt talat har jag nog inte skrivit en så här lång text sen sista grupparbetet på vårterminen.

Snipp snapp snut
första inlägget e slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0